пʼятниця, 20 травня 2011 р.

Шаурма по-домашньому


Кілька років назад я вперше спробувала шаурму .. і... мені сподобалось :) деякий час потому, я почала її готувати вдома, звичайно вона відрізняється, бо я щоразу змінюю деякі складові та інколи спосіб приготування :) 

Один із варіантів:

Інгридієнти:
  • лаваш - 2-3шт (в мене від "Надзбруччя-хліб")
  • куряче філе - 100гр
  • капуста - 150гр
  • морква - 30гр (1 маленька морквина)
  • зелена цибуля - 30гр
  • квашений огірок - 1шт (невеликий)
  • соєвий соус - 20-25гр
  • морожені овочі (мексиканська суміш) - 40гр
  • спеції
  • майонез
  • гірчиця

Куряче філе порізати кубиками і замаринувати з улюбленими спеціями без додавання олії/жиру), через 15-20хв поставити жарити з невеликою кількістю олії.
Капусту, цибулю порізати, морку натерти і добавити до курячого філе через 10хв після початку готування і поливши соєвим соусом - перемішати. Морожені овочі та порізаний огірок добавити під кінець готування.



Лаваш розгорнути, намастити майонезом та гірцицею. (на смак - можна ще добавити томатний соус або аджику)








Викласти частину суміші та загорнути - спочатку підгортаєм низ на ~половину висоти лаваша, потім з будь-якого боку загортаємо в рулет.
Смачного! :)





Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...