суботу, 14 квітня 2012 р.

Печінковий торт

Кілька років назад, на якійсь дефіляді мені пощастило спробувати печінковий торт. Мушу признатись, що дикого захвату від страв з печінки я не отримую, проте саме печінковий торт до такої степені мені сподобався, що я випитала рецепт і спробувала приготувати самостійно. З часом рецепт зазнав змін та покращень :), я не можу без "своїх 5 копійок".
Отже, пропоную мій варіант печінкового торта та його декорування, адже рецептів  - просто безліч!
В мене з нище вказаних інгредієнтів виходить два торти, все залежатиме від товщини млинців...

Інгредієнти:
  • 500 гр. - печінки (курячої, яловичої, телячої)
  • 4-5 - цибулі (великі)
  • 3 - яйця
  • 400 мл.  - молока
  • ~250 гр. - борошна
  • дрібка солі та перцю
  • ~600 гр. - майонезу
  • 5-7 зубків - часнику
  • 1-2 - моркви (великі)
  • мариновані шампіньйони та огірки
  • зелена цибуля

Спосіб приготування:

Печінку промити та злегка підсушити. Перемолоти в комбайні або ж на м’ясорубці. Таким же способом "розправитись" з 3-ма цибулинами.
 
Далі, солимо та перчимо, додаємо яйці, молоко та просіяне борошно і все ретельно замішуємо, консистенція маси має бути як не густа сметана або ж "так як на налисники" :), тобто, у випадку не відповідності консистенції можна відрегулювати додаванням або молока або борошна :)





Наступний етап - смаження млинців. 
З готової маси смажимо млинці, чим тонші млинці - там смачніший буде торт. В мене  за звичай виходить 20-24шт. Готові млинці замотуємо харчовою плівкою на 15-20хв для того, щоб краї млинця рівномірно стали м'якими.



 
Підготовка начинки.
  1. Дві цибулі, що залишились та дві моркви подрібнити та підсмажити на олії.
  2. Часник начистити та пропустити через часникодавку і додати до майонезу.
  3. Шампіньйони та огірки нарізати кружальцями.
Оскільки в мене має бути два торти - то і всі начинки та майонезно-часниковий соус я візуально ділю навпіл.





     Далі, розгортаємо млинці та викладаємо шар за шаром, змащуючи часничним майонезом кожний шар і чередуючи додаємо начинки.





    Зверху торт декоруємо рештою начинки, також можна використати подрібнену зелену цибулю, потерте варене яйце...ітд :) ...декорувати верх торта можна перед подачею на стіл. 

    Торт має постояти 3-5год.

    Смачного!








    9 коментарів:

    1. Як на мене забагато майонезу,
      а якщо дати менше?

      ВідповістиВидалити
      Відповіді
      1. В такому випадку торт буде більш сухий,
        можна спробувати частину майонезу замінити сметаною, але це ще треба випробувати :)

        Видалити
    2. просто смакота! зробили за вашим рецептом - правда блінців вийшло менше, і майонезу якраз!! Дякую!

      ВідповістиВидалити
    3. Очень вкусно! супер!
      Спасибо.

      ВідповістиВидалити
    4. Привіт ваш торт дуже вкусняшно виглядає! Я теж не прихильний печінки, але коли спробував печінковий торт, поміняв свій смак назавжди. Так як у мене немає грибів і зеленої цибулі спробую і свої 5 коп. вставити =) вибрав петрушку і укроп. Надіюсь моєму торту це надасть духмяності!
      Дякую за рецепт!)

      ВідповістиВидалити
    5. як на мене то огірок тут зайвий

      ВідповістиВидалити

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...