вівторок, 17 липня 2012 р.

Пиріг з румбамбаром (ревенем)

Так, сезон румбамбару або ще кажуть ревеню вже давним-давно розпочався, а в мене ніяк не доходять руки щось з ним приготувати і ось з`явилась нагода :)
Сьогодні це буде пиріг з ревенем.
А взагалі - підійдуть будь-які фрукти з кислинкою - вишні, чорна смородина, чорниці, чорноплідна горобина...ітд

Інгредієнти:

  • кілька стеблин румбамбару (ревеню)
  • 3 - яйці,
  • 200 гр. - цукру,
  • 200 гр. - масла або маргарини,
  • 150 гр. - борошна,
  • 1 чайна ложка - розпушувача,
  • ваніль на смак
  • цукрова пудра для посипки
Спосіб приготування:

Румбамбар помити, почистити і порізати на шматочки.








Яйці - розділити жовтки і білки. Жовтки розтираємо з цукром та ваніллю.







Після чого додаємо масло знову все розмішуємо, далі борошно та розпушувач.







Білки збиваємо в густу піну і акуратно але ретельно  вводимо до жовткової маси і розмішуємо.







Далі, викладаємо тісто у форму (при потребі можна змастити олією або маслом), в мене силіконова, тому я нічим не змащувала. Зверху в хаотичному порядку викладаємо порізаний румбамбар.
Ставимо в розігріту духовку до 180`С на 40-45хв, далі перевіряємо зубочисткою готовність, у разі потреби доставляємо ще на декілька хвилин. (час випікання прямо залежить від форми, чим вона вища тим більше часу потрібно для пропікання середини)

Вже готовий пиріг витягаємо, і даємо хоч чуть вистигнути :) далі ріжемо і притрушуємо цукровою пудрою.




Смачного!

1 коментар:

  1. Я поняла чого фрукти мають бути кислі - бо торт дуже солодкий!!
    В мене всьо получилось!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...