середу, 30 березня 2011 р.

Риба запечена у фользі (простий рецепт)

Риба! Так, риба порівняно з тваринним м’ясом менш калорійна і набагато корисніша, але не всі готові пожертвувати смачним стейком або ж шашликом... що стосується мене то і я не сильно полюбляю рибу, але все ж час від часу - треба!

Отже що нам потрібно:
  • 1 філе риби (хек, мінтай, пангасіус ...)
  • лимон
  • приправа для риби (часник, коріандр, паприка, базилік...)




Вижимаємо сік з половинки лимона, добавляємо улюблені приправи (в мене - часник, коріандр, паприка, базилік...) або ж вже готову суміш для риби (без глютаматів і барвників) розмішуєм.

Філе риби, яка довподоби, я спробувала пангасіус (досить жирна риба, і мені це не сподобалось) і добре помивши під проточною водою і натираємо спеціями. Ставимо маринуватись на 20-30хв.

Берем ємність для запікання, застиляємо фольгою з розрахунку, щоб можна було закрити повністю рибу. Кладемо замариновану рибу. Рештою маринаду поливаємо її. Ножем потрібно зробити невеликі надрізи і в них помістити кілька дольок лимону(за бажанням).

Далі, загортаємо фольгу і формуєм "лодочку" в якій буде запікатись риба, максимально закриваємо фольгу, але залишаємо невеликий отвір повздовж. Це дозволить рибі стати дуже мякою та ніжною, якщо ж до вподоби сухіша та запеченіша - то фольгу не закривати.

Рибу запікаємо 30-50хв.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...