понеділок, 14 листопада 2011 р.

Кролик тушкований в сметані

У вихідні, будучи в гостях у батьків, мені "видали" :) м’ясо кролика. Зазвичай я закидаю в морозилку зі словами "потім щось придумаю", але вийшов казус - морозилка забита фруктами, овочами, м’ясом ітд ітп - тому вирішено - придумувати треба вже :) 
Останнім часом мені довподоби прості та не вибадливі рецепти, тому сьогодні буде кролик тушкований в сметанковому соусі.

Інгридієнти:
  • 1/2 кролика
  • 1 - морква (велика)
  • 1 - цибуля (велика)
  • 200 гр. - сметани
  • 170-200 гр. - води
  • 3-4 зубка - часнику
  • 2-3 ст. ложки - олії
  • борошно (при потребі для густоти соусу)
  • спеції та приправи до м’яса

Спосіб приготування:

 Кролика промити під проточною водою та порізати на оптимальні куски.  Оскільки в мене 1/2 - то вийшло дві ніжки та грудинка. Натерти спеціями (в мене Приправа "Гриль" від "Любисток" - лише натуральні спеції та трави) та нашпигувати половинками зубків часнику.



Моркву натерти, а цибулю порізати кубиками та злегка обсмажити з олією на сковорідці. Додати м’ясо кролика та знову злегка обсмажити.

 

Далі, сметану змішати з водою до однорідності та влити до сковорідки. 
Тушкуємо ~40хв, з періодичністю перевертуючи м’ясо та помішуючи.
У випадку, якщо  страва готова, але соус злегка рідкуватий, то можна м’ясо витягнути, а до соусу додати 1 ст. ложку борошна - це зробить сметанковий соус густішим. Обов’язково провести дегустацію соусу - при потребі можна чуть до солити і до перчити.
Подавати можна з овочами та поливши зверху сматанковим соусом, сьогодні я була не винахідлива і гарніром була картопля пюре :)

Смачного!!




Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...